2012. október 23., kedd

Samsung Galaxy Tab 10.1 - Vodafone - Jelenlegi ára: 49 990 Ft

Eladó a képen látható Samsung Galaxy Tab 10. 1-es táblagép (Android 3. 1-es), ami 2012. év június hó 28. napján a Vodafone Magyarország Zrt-től vásároltam, kiváló állapotban van, folyamatosan bluetooth billentyűzetes tokban tartottam, amit külön vettem 16. 000 Ft-ért, ezért szinte gyári állapotú a táblagép. A Tab kijelzőjén elejétől fogva védőfóli van, ezért a kijelző is karcmentes. A gépet erre alkalmas ceruzával használtam. Kihasználatlanság miatt válok meg az amúgy szeretett táblagéptől. Az eredeti gyári tartozékaival és dobozában adom.
A készüléket a Vodafone által kínált Mobilnet 21-es csomaggal használtam (havidíja: 4. 990 Ft), ami 21 Mbps maximális letöltési sebességet és havonta 6 GB-os adatforgalmat foglal magában. Bárhol használtam a Tab-ot, mindenhol gyorsan működött, megvásárlás esetén ezt a csomagot javaslom (persze van olcsóbb csomag is).
A Tab-hoz a bluetooth billentyűzetes tokot, 1 db ceruzát (képen látható), valamint 1 db pendrive gyári csatlakozót (képen látható), illetve 1 db védőfóliát (képen látható) villám ár esetén AJÁNDÉKBA ADOM, egyébként külön-külön is megvásárolható (garancia is van egyes termékekre), abban az esetben, ha a táblagép külön kelne el (hamarabb nem adom el és villám ár leütése nélkül sem adom a Tab-hoz). Villám ár esetén a szállítási díjat is átvállalom!
A Samsung Galaxy Tab 10. 1 tulajdonságai az alábbi linken érhető el és tekinthető meg:
http: //www. samsung. com/hu/consumer/mobile-phone/mobile-phones/tablet/GT-P7500FKDXEH-spec



Jelenlegi ára: 49 990 Ft

Az aukció vége: 2012-11-10 16:42
. Samsung Galaxy Tab 10.1 - Vodafone - Jelenlegi ára: 49 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése