2012. október 26., péntek

Medela Swing elektomos mellszívó sok tartozékkal! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó Medela Swing elekromos mellszívó a köv. tartozékokkal:
Motorrész (tökéletesen működik - ez a legfontosabb része)
hálózati kábel
2 szívócső, az egyik szinte új
2 könyökelem
2 puha etetőfej
+ 2 kemény etetőfej! (nincs a fotón, most találtam meg)
2 vákuumfej membránnal
1 tejgyűjtő üveg
1 üvegfedél kivehető betéttel cumifejnek+kupak! (nincs a fotón most találtam meg)
1 rögzítőtalp
tároló zsák
nyakbaakasztó (a motoros részét övre is lehet akasztani, ugyanis elemmel is működik! )
használati utasítás
Minden része sterilizálható, de igény esetén pár ezer forintért lehet hozzá venni új tartozékokat.
Íme minden tudnivaló róla:  http: //www. medela. hu/index. php? option=com_content&view=article&id=12: swing&catid=51: rendszeres-hasznalatra&Itemid=216
Szuper kényelmesen és gyorsan lehet ezzel a mellszívóval tejcsit fejni! Én imádtam, 2 gyerek mellett sok időt és energiát spóroltam vele és hatékonyabban szívta a tejet, mint a kézi!  Kétfázisa van, ezzel szimulálja a baba stimulációs és táplálkozási szopását! Akkor is hatékony, ha babád egyáltalán nem szopik. Európában az egyik legnépszerűbb készülék!
Ára újonnan 42. 000 ft-tól indul!


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2012-10-28 23:13
. Medela Swing elektomos mellszívó sok tartozékkal! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése