2012. október 25., csütörtök

Pulóver ruhacsomag ruhacsomag S-M HIBÁTLAN!!! - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Pulóver ruhacsomag: 9 darab pulóver
- Fekete next pulóver: uk 10 : keveset használt
-Zöld next pulóver: Uk 8: keveset használt
-Fila Body: 36os méret, ÚJ!
-Diesel koptatott kék pulcsi: M, jó állapotú
-Aboriginal pulcsi: 36os méret
-Hennes pulcsi: Ses méret
-Active piros zipzáras: 36-38as méret, hibátlan
-Babe collections: kék csíkos UK 12, hibátlan
-Kárómintás narancs garbó: S-M méret, hibátlan
Az ára a pulóver ruhacsomagra vonatkozik!!!
A csomagot egyben is meglehet venni.
142 darab hibátlan állapotú ruhát kínálok eladásra!
Méretük: S-M pár darab L-es méretű is van köztük, de azok kisebbek sztem, mint L
Tehát S-M méretet hordóknak ajánlom a  csomagot.
Nincs köztük "töltelékáru", csak azért hogy növeltem volna a darabszámot.
Mind ruhadarabok, egy db nike sapka van a  sport csomagban.
A ruhák mind egytől egyik saját tulajdonú, nem turkálós ruhák, magamnak vettem butikban, márkaboltban.
Állapotuk: vannak köztük teljesen újak (megvettem, de sosem hordtam), hibátlan, újszerű, keveset használt, és használt, de jó állapotú darabok.
Kopott, szakadt, bolyhos ruha nincs benne!!!!
Márkák: diesel, fila, next, aboriginal, hennes, babe collections, active, lotto, benetton, j. j kay, george, guga, philip russel, amisu, enzo, fishbone, mexx, clockhouse, orsay, onfire, new look, papaya, h&m, kikiriki, atmosphere, kenvelo, replay, nike, oneill, u-turn, ego, miss sixty, adidas stb
Puóver csomagban található 9 db
Hosszú újjú póló: 16 db
Sport csomag: 23 db
Nyárias csomag: 27 db
Alkalmi csomag: 23 db
Egyéb csomag: 44 db (farmerek, felsők, felsők)
Viszonteladásra is tökéletes, mind divatos darab ( sajnos ruhamániás vagyok... )
Alkalmi ruhák közt mind egytől egyik alig használt darabok vannak-ami 1-2 alkalmat jelent!
Árban megegyezünk, ha korrekt ajánlatod van, írj!
A kikiáltási ár: 60. 000 Ft, ami 400 forintos darabárat jelent!!! Ezért írtam, hogy tökéletes viszonteladásra is!



Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Az aukció vége: 2012-11-05 19:58
. Pulóver ruhacsomag ruhacsomag S-M HIBÁTLAN!!! - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése