2013. január 23., szerda

Tupperware aktív tál 2,5 L +ingyen posta - Jelenlegi ára: 2 740 Ft


A licit tárgya:
Tupperware Aktív Tál 
2, 5 L
Az ajánlat CSAK a kék színű tálra vonatkozik!!!
 
Szettben is megtalálod nálam!
   Lehet, hogy másnál olcsóbb, de én állom a sima postát!
(számolj utána) 
A terméket nekem is rendelnem kell, így postázni 02. 25. -e után tudok amennyiben 02. 18. -ig megérkezik a számlámra az összeg!
Nem kérem, hogy hetekkel előbb utalj, de elhozni én is csak úgy tudom a terméket, ha kifizetem.    
Garancia 30 év!! (rendeltetés szerű használat melett) 
Fizetéssel és szállítással kapcsolatos információk:
 
A termék sima postaköltségét én állom!
Ha ajánlottad kéred az + 250 Ft, amit a termék árával együtt fizethetsz.  
Személyes átvételre  csak a lakásomon illetve hétköznap Bonyhádon a buszvégállomáson van lehetőség!   
Simán csak saját felelősségre postázok!!
A termék árát átutalással vagy rózsaszín postai csekken 
is rendezheted.
Erzsébet utalvánnyal is lehet fizetni, abban az esetben ha személyesen veszed át, illetve ajánlott levélben küldöd az utalványt!!
 
 
 
Minden kérdésre szívesen válaszolok!
Jó nézelődést és sikeres licitálást kívánok!
kovikriszti83



Jelenlegi ára: 2 740 Ft

Az aukció vége: 2013-02-02 22:51
. Tupperware aktív tál 2,5 L +ingyen posta - Jelenlegi ára: 2 740 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése